söndag

2 år nu

idag har varit, eller jag ska säga, den här helgen har varit, minst sagt underlig. snabb. växlande i humör och allt annat.
igår åkte vi på Spa för jag hade fått två entréer till ett Spa i närheten här av gruppen i födelsedagspresent. det var fint och så men lokalen kändes hemskt kall. tillochmed bastun var kall med sina bara 45 grader. brrr! sen skulle man gå ut och ta en dush i "island" med isbitar och en hink kallt vatten, bzzzz, nej tack.
menmen, H uppskattade det massor i alla fall.
sen skulle vi gå ut med några vänner men H ville inte följa med. av orsak för pengar påstod han. jag vet inte jag. när han väl kom in till stan för att ta några drinkar med oss så gick han till en annan bar för han träffa en vän på vägen. jaja. när vi kom hem kunde jag inte låta bli att ge honom min två-årsdags present. och jag hade på känn att han glömt vår årsdag men jag var ändå inte säker. jag tänkte att kanske det bara är jag som är pessimistisk och hipp som happ kommer han in med ett fång rosor och blabla. men det blev inte riktigt så. imorse åkte han på castell-uppvisning och kom hem sent till våran inbokade paintball med min grupp som han hintat att han inte vill med på och som han mkt riktigt inte följde med på. dessutom hade jag råkat sett på datorn hemma att han skickade mail till sin chef och en av hans studenter att de kunde mötas vid 6 för att prata jobb. yeeaaa vilken fin aniversario.

jaja vafan ska man göra. men i slutändan var det visst jag som var "nasty" som blev så besviken. ah hemskt ledsen..
jag kanske borde släppa mina romantiska idéer men det hade varit roligare om han hittat på något mer initiativrikt..

1 kommentar:

  1. Tycker inte det låter som att du begär för mycket. Han behöver nog tvärtom påminnas om vilken tur han har! :)

    Stor kram och hoppas du känner dig bättre snart.

    SvaraRadera