lördag

agujetas

nu har jag inte skrivit pa typ tusen ar och jag vet inte ens varfor. jag tanker alltid pa att "ah detta kan jag fota for att lagga upp pa bloggen" eller sa poppar det upp en fras som jag tankare skulle passa skitbra pa bloggen och sen i slutandan kommer jag mig inte ens for att skriva en rad.. jaja. jag skyller pa att jag jobbar hart, ar halvtids-plastmorsa samt i hardtraning och med intentionen att tillfredstalla en karleksfull karl.

sista tiden har varit ganska stressig fast anda pa en battre niva en tidigare. jag har forsokt lagga om mitt satt att arbeta for att kunna ga tidigare fran jobbet. oavsett chefens tankar om detta. jag orkar verkligen inte med att bry mig om det fullt ut. jag forsoker se till att jobba effektivt sa att nar jag gar sa kanner jag att jag gjort det jag kunnat och inte tagit alltfor manga pauser och saledes fortjanar att ga hem kl 19 istallet for 20.

utanfor jobbet har varit lika turbulent som alltid med alltid lika roliga storgral och smagral om skitgrejer mellan mig och H men samtidigt dagar som varit jattemysiga. Halloweenfirande med Sleepy Hollow med tjejerna och popcorn och mysig stamning. eller dagar som idag med stralande sol och over 20 grader fast det ar november. imorse satt jag pa balkongen och tog morgonkaffet i bara t-shirt och trosor badandes i solsken och det var precis hur skont som helst.
jag gillar faktist verkligen att komma upp i tid pa helgerna. med barnen eller inte.

jag har aven anmalt mig till halv-maran i Tarragona som gar av stapeln den 28 nov. sa nu ligger jag i hardtraning, vilket resten av Tarragona ocksa gor. det ar precis packat av lopare precis overallt! igar kvall sprang jag med en kille fran jobbet som annonserat pa intranatet efter loparkompisar. han har sprungit 7 halvmaror och ett maraton sa ni kan tanka er att det var en hel del hogre niva an vad jag ar van vid. jisses. jag ar helt forstord idag! fast jag forsoker ligga lagt med det. jag hoppas han vill springa fler ganger med mig. kandes lite pinsamt att vi var sa olika i niva. haha. jaja.

nu maste jag starta upp lite jobb for jag har akt till jobbet idag fast det ar lordag eftersom AE stannat i Tarragona over helgen. suck. men det blir bara idag, och inte alls med samma niva som i veckodagarna har jag bestamt mig for.

skriver lite senare!

1 kommentar:

  1. Alltså fyyy vad jag saknar dig! Massor massor, önskar jag hade råd och tid att komma ner en vecka. Nu ska jag bara titta på ett enda avsnitt Cityakuten till sen MÅSTE jag plugga..

    SvaraRadera