måndag

stänga av

ibland har jag san lust att bara avsluta allting. du vet nar man liksom kanner att det ar asskont att komma till jobbet och bara koppla bort allt som har med hemma att gora. varfor ska det vara sa svart att ha en relation, och speciellt varfor ar det sa svart att ta hand om barnen. jag vet inte ens varfor jag ar sa stressad med allting som har med familjelivet att gora. jag stressar att de ska ha goda frukostar, hemmet ska vara rent, kladerna rena, givande aktiviteter, lagga sig i tid blablabla. jag tycker inte H stressar alls pa samma satt. varfor ar det sa? ibland ater vi middag kl 22 och jag kan inte ens slappna av och ata mig matt for jag blir stressad att de inte ska komma i sang forran 23 och jag inte forran 00 och vara dodstrott dagen efter. suck.
ibland har jag saledes dagar som denna nar jag bara langtar sa intensivt efter egen lagenhet eller att vara tillsammans med nagon som det ar lite mer avslappnat med. dar inte varje dag ar en fight med tid, pengar, stress..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar